mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 500    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...
A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizáció üzleti lehetőségeit
dátum: 2016-04-12

A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségeket tavaly - derült ki a Cisco legfrissebb tanulmányából.Michael Ganser, az internetes hálózati cég Kelet-Európáért felelős alelnöke egy keddi telekonferencián az e...
A bizonytalan fiatalok jobban kötődnek a mobiljukhoz
dátum: 2016-04-11

A mobiltelefon által nyújtott folyamatos kapcsolat lehetősége a bizonytalan, szorongó kötődésű fiataloknak sokkal fontosabb, mint másoknak - állapították meg az ELTE Etológia Tanszék és az MTA-ELTE Összehasonlító Etológiai Kutatócsoport munkatársai.
A magyar eSport piac számokban
dátum: 2016-04-08

A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények iránti hatalmas érdeklődésnek és a növekvő nézőszámnak köszönhetően az eSportból származó árbevételek már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal on...
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
dátum: 2016-04-01

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő - A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt. Mindez talán annak is köszönhető, hogy soha nem látott néps...
2016-ban előretör a virtuális valóság, de marad a PC
dátum: 2016-03-31

A virtuális valóság idén eléri az egymilliárd dolláros forgalmat; a világ 100 legnagyobb szoftvergyártójából több mint 80 várhatóan integrálni fog termékeibe olyan kognitív technológiákat, mint a gépi tanulás, a természetes nyelvfeldolgozás vagy a beszédfe...
Legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk
dátum: 2016-03-29

Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot - már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, a...
Vegyes képet mutatnak a színházlátogatási szokások
dátum: 2016-03-24

A GfK által a színházi világnap alkalmából végzett elemzés azt mutatja, hogy a magyarországi lakosság közel egyharmada fordult meg színházi előadáson 2015-ben. A színházi szórakozást nagyobb valószínűséggel választják a nők, a nagyvárosban élők és magasabb...
A kiberbűnözők a mindennapi életünk részévé váltak
dátum: 2016-03-23

A Symantec Internet Security Threat Report (ISTR) 21. kiadása a kiberbűnözők működésében tapasztalható szervezeti váltásra hívja fel a figyelmet.A támadók jól bevált nagyvállalati gyakorlatokat alkalmaznak, valamint professzionális vállalkozásoka...
Tévénézők országa, mire mehet a Netflix?
dátum: 2016-03-16

Idén januárban hazánkban is elindult az Egyesült Államokban már évek óta rendkívül népszerű internetes tévézést nyújtó szolgáltatás, a Netflix. Miért fontos ez? A cég megváltoztathatja a hagyományos tévé-előfizetések és az online videoszolgáltatások helyze...

Tanulmányok száma: 500    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!