mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 511    <<<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >>>
A magyar lakosság nem ismeri a mobilfizetési alkalmazásokat
dátum: 2016-01-21

Kampányok és ütős ajánlat nélkül a hazai bankok és mobilszolgáltatók elveszíthetik a csatát a Google, az Apple és a Samsung fizetési megoldásaival szemben.Magyarországon alig pár éve jelentek meg az első okostelefonra fejlesztett mobilvásárlási é...
Mire számíthatunk 2016-ban a kiberbiztonság területén
dátum: 2015-12-16

Gyakoribb támadások a mobiltelefonok és testen hordható eszközök ellen, egyre több zsarolás, bonyolultabbá váló azonosítás, a helyettünk dolgozó robotok védelme és az okosvárosok biztonsága - 2016 közeledtével a Symantec és a Norton IT-biztonsági szakértői...
Okostelefonok: megvan a kétharmad
dátum: 2015-12-15

Mára a netezők kétharmada, azaz 3,3 millió fő okostelefon-használó, közülük 2 millióan használnak mobilinternetet is.Az eNET - Telekom "Jelentés az internetgazdaságról" friss kutatása az okostelefon- és mobilinternet-használati szokások változása...
Veszélyesnek tartják az autózást a magyarok
dátum: 2015-12-02

A jogosítvánnyal rendelkezők jelentős része kevesebb, mint 10 ezer kilométert vezet évente, és kifejezetten veszélyesnek tartja a közlekedést a hazai utakon - állapította meg K&H Biztosító közlekedés biztonságát feltérképező kutatása. Az emberek leginkább ...
Tovább nőtt a rádióhallgatók száma
dátum: 2015-11-23

A rádióhallgatók száma gyarapszik; legtöbben klasszikus készüléken és az autóban hallgatnak rádiót Magyarországon.A TNS Hoffmann-Mediameter konzorcium 2015. augusztus-októberi időszakra vonatkozó közönségmérésben a résztvevőket arról kérdezték, ...
Médiaelemzés készült a magyar focisikerről
dátum: 2015-11-20

Az Observer a norvég-magyar pótselejtező meccsek körüli médiavisszhangot elemezte.Az Observer médiaelemzése a november 9-17. közötti időszakban vizsgált meg hazai rádiós és televíziós híranyagokat, valamint a nyomtatott sajtó és az online felület...
GfK TEMAX®: lassul a növekedés a hazai műszaki termékek piacán
dátum: 2015-11-19

A tartós műszaki cikkek értékesítése 2015 harmadik negyedévében 3 százalékos növekedést ért el 2014 azonos időszakához viszonyítva. A teljes értékesítési összforgalom 125,1 milliárd forintot tett ki. A növekedés fő motorját a telekommunikáció, valamint a h...
Internet: összehozza vagy szétválasztja a családot?
dátum: 2015-11-10

A telekommunikáció a felnőtt magyar internetezők 85 százalékának családi életében meghatározó szerepet tölt be. Ezen belül is kiemelkedő jelentőséggel bír az internet, amely nemcsak a kapcsolattartás terén vált elengedhetetlenné. Ma már a netezők 83 százal...
Az online kiskerekedelem számokban 2015
dátum: 2015-10-29

Magyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, mely keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja...
Rádió hallgatottsági eredmények
dátum: 2015-10-20

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok a helyi hírekről leggyakrabban az országos televíziókból, rádióadókból, illetve hírportálok útján értesülnek.A rádiók pozíciói változatlanok, az élen továbbra is a közszolgálati adók követik a Class ...

Tanulmányok száma: 511    <<<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!