mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 511    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
dátum: 2016-06-07

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd fo...
Az Invitel Nagy Sorozatrajongó tanulmánya szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
dátum: 2016-05-18

Napjainkban reneszánszukat élik a televíziós sorozatok: a napi sugárzású szappanoperák mellett ma már egészen nagy költségvetésű, magas művészeti színvonalat képviselő drámák és kalandsorozatok is képernyőre kerülnek. Az Invitel kíváncsi volt a hazai trend...
Majdnem minden ötödik magyar alkalmazás használó rendszeresen fizet mobillal
dátum: 2016-05-05

A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat. Legtöbbjük közösségi média, kommunikáci...
A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék
dátum: 2016-05-04

2014 és 2015 között 7%-kal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma Magyarországon, derült ki a Nielsen kutatási eredményeiből (Nielsen Közönségmérés, ES15 Alapozó Felmérés, 2015). A főként tévécsatorna nézettség-méréssel foglalkozó cég a...
Négyből hárman játszanának jó ügyért a mobiljukon
dátum: 2016-05-03

Az okostelefonok és tabletek terjedésének köszönhetően a bárhol és bármikor játszható mobiljátékok népszerűsége is dinamikusan nő: hazánkban mára 2,8 millió okostelefon-használó és 1,1 millió tablet-használó szokott készülékén mobiljátékokkal játszani. Bár...
Alig nőttek az első negyedévben az okostelefon-eladások
dátum: 2016-04-28

A piacok telítődése miatt alig növekedtek az okostelefon-értékesítések az első negyedévben, és új kínai márkák jelentek meg a legnagyobb öt piaci szereplő ranglistáján - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai p...
Továbbra is többnyire csak lájkolunk a Facebookon
dátum: 2016-04-22

Az új hangulatjelek bevezetése után is leginkább lájkolunk a Facebookon, csupán tízből egy alkalommal használunk más reakciógombot - derült ki a SAKKOM Interaktív elemzéséből. A vizsgált mintegy háromezer poszt esetében leginkább a szomorú vagy felháborító...
Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásainak előnyeivel
dátum: 2016-04-14

A Kaspersky Lab által elvégzett felmérés megállapította, hogy a vállalatok közel háromnegyede (73%-a) támaszkodik a hagyományos végpontvédelmi megoldásokra, hogy megóvja virtuális környezetét, ami a teljesítmény csökkenéséhez vezethet és túlzottan megterhe...
Nem tekintik biztonságosnak az online kommunikációs módszereket az emberek, mégis használják őket
dátum: 2016-04-13

A legtöbb internetező megbízhatatlannak tekinti az online kommunikációs csatornákat, mégis rendszeresen használja őket többek között magánjellegű témák megtárgyalására. Ezt állapította meg a Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása. A ...
A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizáció üzleti lehetőségeit
dátum: 2016-04-12

A vállalatok csupán ötöde használta ki a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségeket tavaly - derült ki a Cisco legfrissebb tanulmányából.Michael Ganser, az internetes hálózati cég Kelet-Európáért felelős alelnöke egy keddi telekonferencián az e...

Tanulmányok száma: 511    <<<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!