mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 514    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>
Az online kiskerekedelem számokban 2015
dátum: 2015-10-29

Magyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, mely keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja...
Rádió hallgatottsági eredmények
dátum: 2015-10-20

A rádióhallgatottsági mérés szerint a magyarok a helyi hírekről leggyakrabban az országos televíziókból, rádióadókból, illetve hírportálok útján értesülnek.A rádiók pozíciói változatlanok, az élen továbbra is a közszolgálati adók követik a Class ...
Így áll a médianemzedék
dátum: 2015-10-19

Az IPA médiamérő és -tervező alkalmazásának, a TouchPoints6 Hubnak az adatai világosan jelzik, hogy milyen gyorsan változik a kommunikációs ipar idén. Valamelyest átalakulóban vannak a felnőttek tartalomfogyasztási mintái, de a digitális bennszül...
Jó negyedéve volt az okostelefonoknak
dátum: 2015-10-16

A legutóbbi negyedévben számos okostelefongyártó mutatta be következő generációs zászlóshajó-termékeit, köztük az Apple az iPhone 6s-t szeptemberben. Az idei harmadik negyedévben mutatták be az iPhone 6s-t, a Samsung Note 5-öt, a Huawei Mate-et é...
Mennyire kreatívak a magyar ügynökségek?
dátum: 2015-10-15

Nagyon fontos a kreativitás, és évente egy-két igazán kreatív ötlet születik - így vélekedtek a marketing döntéshozók abban a kutatásban, amelyet a 15 éves ::progressive:: megbízásából a VIPR bonyolított. A kérdőív tanulságai szerint a kreativitás és a kor...
A mobilfizetés Magyarországon
dátum: 2015-10-13

2002-ben jelent meg Magyarországon az első olyan mobiltelefonra kialakított megoldás, amellyel a pénzügyeinket intézhettük. Az elmúlt 13 évben a mobilfizetésnek számos ága bontakozott ki, ám a parkolási díj mobilon keresztül történő kifizetését leszámítva ...
TV piaci körkép 2015. III. negyedév
dátum: 2015-10-12

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt, pontosan ugyanannyit, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórak...
Havas Luxhub - Luxury Customer Journey tanulmány
dátum: 2015-10-09

A Luxhub, a Havas Media luxus márkákat kutató stratégiai tanácsadó egysége idén publikálta első globális kutatását, a Luxury Customer Journey-t (LCJ). A globális kutatás fő célja, hogy feltárja és elemezze a modern luxus-márkák fogyasztóinak vásárlási szok...
A Magna Global programmatic előrejelzése
dátum: 2015-10-05

Globális szinten az automatizált hirdetési volumen 37 milliárd dollárra nőhet 2019-re.Idén a display és video hirdetési költések 31%-át képviseli.Kiemelt megállapítások: A programozott vásárlási technológia forradalmasítja ...
A Facebook a legerősebb, jobban kihasználhatnák a szponzorok?
dátum: 2015-09-29

Először készült felmérés a magyar labdarúgó csapatok szurkolóinak közösségi média használatáról. A szurkolók nagy része követi a klubokat a webkettes p...

Tanulmányok száma: 514    <<<  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!