mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 514    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>
Kevesebb új reklámot adott a televíziós csatornák zöme
dátum: 2017-01-04

91-ről 78-ra csökkent az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 2016 első felében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.A legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük pedig továbbra is a nőket célozza ...
TV piaci körkép a harmadik negyedévben
dátum: 2016-10-19

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.2016 harmadik negyedévében a teljes népesség napo...
Egyre többen térnek át a felhőre, mégis kevesen használják ki az előnyeit
dátum: 2016-10-18

A Cisco támogatásával készült globális kutatás szerint egyre több szervezet tér át a felhő alapú megoldásokra, azonban még mindig kevesen használják ki a platform kínálta üzleti előnyöket. A 31 országban, több mint 6100 informatikai döntéshozó részvételéve...
Sokkal hatékonyabbak vagyunk az okostelefonjaink nélkül
dátum: 2016-10-11

Az okostelefonok elterelik a figyelmünket és csökkentik hatékonyságunkat a munkahelyen. A Kaspersky Lab tanulmánya bizonyítja, hogy 26%-kal vagyunk hatékonyabbak az okostelefonjaink nélkül.Míg az okostelefonok segítenek a kollégákkal való kommuni...
Népszerűek a digitális megoldások Közép-Kelet Európában
dátum: 2016-09-27

Magyarország a digitális számlafizetés terén jóval a régiós átlag fölött van, az okostelefon mellett pedig szívesen használnánk személyi igazolványunkat is fizetésre. Emellett a magyar válaszadók biztonságosabbnak tartják az ujjlenyomat azonosítást, mint P...
Részletes adatok az olimpia és a foci EB tévéközvetítéseiről
dátum: 2016-09-08

A Nielsen Közönségmérés Kft. adataiból kiderül augusztus 6-21. között a sport tematikájú műsorok az összes sugárzási idő 8,2%-át tették ki; 22%-kal többet, mint a tavalyi hasonló, de olimpia-mentes időszakban. Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 e...
Közvetítések a sport jegyében
dátum: 2016-09-06

A Nielsen "Nyár a sport jegyében 2016"című elemzése betekintést nyújt abba, hogyan követték a nézők a Labdarúgó EB és a Riói Nyári Olimpiai Játékok eseményeit.AZ EB időszakában a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 6,3%-át tették ki, melynek...
A mobil eszközöket kommunikációra, a fix eszközöket ügyintézésre használjuk
dátum: 2016-08-30

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének legfrissebb adatai szerint a hazai internethasználók mintegy napi 209 percet, azaz közel három és fél órát töltenek a világhálón. A legfőbb internetes tevékenységek listáján továbbra is vezet a közösségi ...
Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben
dátum: 2016-08-23

Internetezéshez terjed ami mobil: leggyakrabban használt eszközök a laptop, okostelefon és asztali számítógép. Interneten is néz tévét a négy évesnél idősebb magyar tévéfogyasztó közül minden harmadik (35%), hazai tévés tartalmakat pedig minden h...
Felmérés készült internetes tévézésről
dátum: 2016-07-14

A Nielsen Közönségmérés "TV Plusz" kutatása az internetezési szokásokról, tévéműsorok online megtekintésének eszközeiről, gyakoriságáról, tartalmáról és a közönség összetételéről ad átfoglaló képet.A tévénézés és az internethasználat mind szorosa...

Tanulmányok száma: 514    <<<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!