mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


A mediainfo összefoglalt néhány fontosabb, médiával kapcsolatos definíciót és szakmai kifejezést. Terminológia adattárunkban jelenleg 500-nál több magyar és angol nyelvű kifejezés szerepel. Jó böngészést kívánunk!

A kereső használata:
  • a Kategóriánál a keresést adott kategóriára szűkítheti,
  • a Nyelvnél a kiválaszthatja, hogy magyar vagy angol kifejezések között kíván-e keresni - ha az Mindegy pontot választja, a keresés az adattárunkban lévő összes kifejezés között történik,
  • a Kifejezés mező segítségével a kifejezések neve alapján kereshet - a keresendő kifejezés megadásakor használhat ún. "wildcard" karaktert is (pl. ár* = árpolitika, áramlás, ártalmas)
  • az ABC-nél a kifejezés kezdőbetűje alapján tud böngészni.
A keresést a Keresés gomb megnyomásával indíthatja el. Az Összes gomb megnyomásával az összes kifejezést listázhatja.

Felhasznált források:

Bauer András-Berács József: Marketing, 1998, Aula Kiadó, Budapest

Hofmeister Tóth Ágnes-Törőcsik Mária: Fogyasztói Magatartás, 1996, Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest

Móricz-Téglássy: Kreatív tervezés a reklámban, 1997, BKE-MÜFT, Budapest

Móricz Éva: Reklámpszichológia
1991, KIT, Budapest

Sándor Imre: A marketingkommunikáció kézikönyve
1997, BKE-MÜFT, Budapest

Szabó D. Tamás: Médiatervezés a reklámban
1999, BKE-MÜFT, Budapest

Herbert E. Krugman: "Why three exposure may be enough"
1972 Dec., Journal of Advertising Research, pp. 11-14.

Jack Z. Sissors-Lincoln Bumba: Media Planning Workbook 4th ed.
1993, NTC, Chicago

Jim Surmanek: Media Planning (Practical Guide)
1996, NTC Business Books, Lincolnwood, Illinois

Leo Bogart: Strategy in Advertising
1984, NTC, Lincolnwood, Illinois

Ronald T. Rust: Advertising Media Models
1986, Lexington Books, Toronto

Simon Broadbent: Essential of Media Planning
1994, NTC, Lincolnwood, Illinois



Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!