mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egy nézőre jutó nézett idő (Average Time Spent, ATS)
Megmutatja, hogy egy néző az adott célcsoportból átlagosan hány percig nézte az eseményt (ATS), illetve átlagosan az esemény műsoridejének hány százalékát látta (ATS%). A mutató jellemzi az esemény közönségmegtartó erejét.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!