mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
SHR% (közönségarány)
A vizsgált műsor vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes tévénézésre fordított időből (0-100%).

Ha például a SHR% értéke 20%, akkor az azt jelenti, hogy az esemény ideje alatt a tévénézők 20%-a a vizsgált eseményt nézte. Értékéből ugyanakkor nem következtethetünk a nézőszám (AMR) tényleges értékére, hiszen ez az adott idősáv vagy napszak aktuális nézőközönségének méretétől függ.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!