mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reception Share (RSH%)
Az esemény közönségének aránya a csatorna adott napi közönségéből.
Az RSH mutató képzésének fő célja, hogy az ESH mutatóval összehasonlítva megállapíthassuk, hogy az adott esemény a csatorna napi nézettségéhez kisebb vagy nagyobb arányban járult-e hozzá, mint azt a műsor időtartama indokolja. Önmagában is értelmezhető: pl. az RSH=8% azt jelenti, hogy a csatorna nézésére fordított napi tévénézési idő 8%-a a vizsgált programra esik.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!