mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Alapozó Felmérés (Establisment Survey, ES)
Az Alapozó Felmérés a Nielsen Közönségmérés évente megismételt, országos reprezentatív mintán alapuló kutatása. A kutatás minden évben ősszel zajlik, mintegy 5000 háztartás megkérdezésével. A megfigyelt népesség a Magyarországon élő, magánháztartásokban lakó személyek köre, amelynek a tévés magánháztartásokban lakó, 4 éves és annál idősebb személyekből álló almintájából becsüli a Nielsen Közönségmérés a nézőmérő panel súlyszámait, a célcsoportok nagyságát és a csatornák lefedettségét.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!