mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nézett idő (Average Time Viewing, ATV)
Megmutatja, hogy az adott célcsoport tagjai átlagosan hány percig nézték az eseményt. Ezzel a mutatóval mérik többek között a napi tévénézés alakulását. Pl.: ha az összes csatorna teljes adásidejére vonatkozó ATV összege 240 perc, ez annyit jelent, hogy egy fő átlagosan négy órát töltött naponta tévénézéssel.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön melyik őszi konferenciát várja a legjobban?

Internet Hungary

Brand Festival

Marketing Summit

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!