mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A 2. hét legnézettebb tévéműsorai
2013-01-14 14:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Barátok közt szerdai adása volt a legnézettebb televíziós adás a múlt héten, de több RTL-es műsor is viszonylag szorosan felzárkózott mögé.

A Barátok közt január 9-i epizódját 1,67 millióan nézték egy átlagos percében, ezzel 32,7 százalékos közönségarányt ért el. A második helyre a hétfői Híradó került 1,55 milliós nézettséggel és 34,4 százalékos közönségaránnyal, majd A Kód következik szintén valamivel több mint másfél millió nézővel és csaknem 31 százalékkal. A másfél milliót közelíti még a Fókusz hétfői adása is.

A 30 legnézettebb műsor a teljes (4 évesnél idősebb) lakosság körében. Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel (forrás: Nielsen Közönségmérés/RTL Klub)

A nézettségi rangsorban a TV2 először a hetedik helyen tűnik fel a Tényekkel (közel 1,3 millió átlagos percenkénti nézőszám hétfőn), majd a nyolcadikon a Naplóval (1,2 millió, vasárnap). A top 10-be a Barátok közt kihívója, a Jóban-rosszban is befért még, konkrétabban annak keddi adása, a maga 1,1 milliós nézőseregével. A Voice csak a tizennegyedik lett - a tehetségkutató nézettsége pár hete csökkent egymillió alá, s azóta sem érkezett el a fellendülés.

A top 30-ba a köztévé két műsorral, a top 50-be kilenccel fért be, közülük a legnézettebb a vasárnapi Telesport volt csaknem 700 ezres közönséggel.

Hasonló erőviszonyokat találunk akkor is, ha a hirdetők szívének legkedvesebb, 18-49 éves korosztályra szűkítjük a vizsgálódást. Igaz, a kereskedelmi célcsoporton az RTL Klub dominanciája még szembeszökőbb, az első kilenc helyen ugyanis csak ennek a csatornának a műsorait találjuk. A köztévé eltűnik a 30 legnézettebb közül, és a top 50-ben is csak három műsora marad, viszont olyan kisebb csatornák is feltűnnek a rangsor alsóbb traktusaiban, mint a VIASAT3, a Cool vagy a Film+.

A 30 legnézettebb műsor a 18-49 éves lakosság körében. Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel (forrás: Nielsen Közönségmérés/RTL Klub)



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!