mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Grammy díjátadó: megugrott a reklámok ára
2012-02-14 12:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mintegy 800 ezer dollárba került egy 30 másodperces reklámszpot a Grammy-díjátadó alatt a CBS-en a tavalyi 621 ezer után.

Idén számos hirdető érdeklődött a közvetítés iránt, hiszen a tavalyi 26,6 milliós nézettség az elmúlt tizenegy év legnagyobbja volt. A tévétársaság már hetekkel a zenei díjátadó előtt eladta az összes reklámidőt, már a fellépők, meghívottak kilétének napvilágra kerülése előtt nagy volt az érdeklődés - mondta el a New York Post szerint a Billboardnak Linda Rene, a főműsoridős értékesítésért és innovációért felelős alelnök.

800 ezer dollár (csaknem 177 millió forint) rengetegnek tűnhet egy félperces szpotért, de ez még mindig eltörpül a profi amerikai futball bajnokság döntője (Super Bowl) alatt sugárzott reklámok 30 másodpercenkénti 3,5 millió dolláros, vagyis több mint 770 millió forintos ára mellett. Soha nem kértek még ennyit televíziós hirdetésért, de az is tény, hogy soha nem ültek még annyian a tévéképernyők előtt Amerikában, mint az egy hete lezajlott esemény hatására.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!