mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dívik a régivágású rádiózás
2014-04-09 10:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tradicionális rádió hallgatottság - köszönhetően annak, hogy az amerikaiak autócentrikusak - még mindig 90 százalék fölött van. Mi lesz akkor viszont, ha 2015-ig minden második jármű internetképes lesz?

Az Egyesült Államokról köztudott, hogy az autó szinte nélkülözhetetlen az emberek mindennapjaiból, melynek járulékos következménye, hogy sokan vezetés közben hallgatnak rádiót. Míg a tengerentúlon 2001-ben a 12 évnél idősebbek 96 százaléka hallgatott rádiót, addig a tavalyi évre is mindössze 91 százalékra csökkent a "hagyományos" rádiózók száma. A Pew Research Center kutatása nem tartalmazza az online és a műholdon fogható adókat.

Forrás:Quartz.com

A földi sugárzású rádiók részesedése a reklámpiacon 2011 óta szinte stabilan tartja a tíz százalékos részesedését, míg az USA-ban is a reklámtortából egyre kisebb szeletet képes a print szegmens kihasítani - olvasható a Quartz írásában.

Forrás:Quartz.com

A Macquarie Capital 2014-es áprilisi vállalati adataiból az derül ki, hogy az emberek legtöbbet autóban ülve rádióznak, méghozzá az amerikaik 44 százaléka teszi ezt. Az emberek 29 százaléka az otthonában rádiózik, míg 15 százalék a munkahelyén hallgatja kedvenc műsorait. A jövőben viszont veszélyt jelenthet a tradicionális rádiók autós hegemóniájára az internetképes jármű, ami az újonnan gyártott kocsik felét fogja kitenni 2015-ig. Tíz évvel később pedig - az iparági GMSA prognózisa szerint - 100 százalékos lesz az internet "lefedettség" az új autógyártásban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!