mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


Betöltés...


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A ReachMedia felel a Díjnet marketingkommunikációjáért
2014-09-11 15:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új arcot kapott a Díjnet, melynek megálmodója a digitális ügynökség volt. A szolgáltató edukációs kampányának főszereplője a humoros, Monthy Pythonra emlékeztető figura, Csekkman.



A ReachMedia tavaly év végén kapott megbízást a Díjnet teljes éves marketingkommunikációjának megvalósítására. Az augusztus közepén induló kampány célja az online számlafizetés népszerűsítése mellett elsősorban a családanyák, valamint a fiatalok edukálása - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

"A Díjnet briefje alapján egy nagyon jellegzetes figurát építettünk fel, aki humoros, gyors és segítőkész, így jól képviseli az online számlabefizetés fő előnyeit: a kényelmet, az egyszerűséget és a gyorsaságot" - emelte ki Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. - "Csekkman hétköznapi szituációkon keresztül mutatja be, hogy mennyi időt és kényelmetlenséget lehet megspórolni a Díjnet szolgáltatásainak igénybe vételével" - tette hozzá a szakember.

Az ügynökség nemcsak a figura megálmodója volt, de a kampány teljes kivitelezéséért, így a grafikai tervezésért, a kreatív anyagok gyártásáért, a spotok forgatásáért és a médiatervezésért is felel. Csekkman augusztus közepén mutatkozott be a Díjnet országos csatornákon futó reklámspotjaiban, a kapcsolódó online kampány október végéig tart.

A reklámspot az alábbiakban tekinthető meg:




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Alfa együttható

Break

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!