mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Marketinges kinevezés a Metronál
2010-12-03 10:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Márkamenedzsment osztályvezetőt igazolt az áruházlánc. A szakember banki területről érkezett.

2010 novemberétől Márkamenedzsment osztályvezetőt nevezett ki a Metro Kereskedelmi Kft. Juhász Attila személyében. Pozíciójában a hagyományos marketing feladatokért felel. Ez lefedi a klasszikus ATL kampányokon túl a Metro sajátmárkás termékcsoportjainak márkamenedzsmentjét és a kapcsolódó aktivitásokat, PR megjelenéseket, az instore marketing felületek hatékony kiépítését és hasznosítását, a lojalitásprogramok támogatását, illetve az arculati és kommunikációs eszközök fejlesztését is.

A szakember idegenforgalmi és szálloda szakon végzett szakközgazdászként a Budapesti Gazdasági Főiskolán, később a CEU Business School nemzetközi MBA fokozatát is megszerezte. Amerikai szállodai gyakorlatát követően nemzetközi reklámügynökségeknél - DDB Budapest, Publicis - dolgozott. 4 év után átment ügyféloldalra, és a Citibank kommunikációs osztályát építette fel, és vezette több mint 6 éven keresztül. Ezután két évig a Citigold privát banki üzletága számára dolgozta ki a Citigold Club lojalitás-program stratégiáját.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!