mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Meglepő adat a reklámpiacról
2013-09-30 11:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A globális költésnövekedés harmada a mobil felületeknek lesz köszönhető idén a ZenithOptimedia szerint.

A cég előrejelzése alapvetően pozitív hangvételű: nem látszik jele a lassulásnak a fejlődő piacokon, illetve az eurózóna válsága is elérhette már mélypontját - összegez az M&M Global.

A prognosztíció szerint 2013-ban 3,5 százalékkal növekedhet a világ reklámpiaca, amely mutató megegyezik a legutóbbi előrejelzéssel, pedig korábban mindig visszavágták a jóslatot a rossz makrogazdasági hírek hatására.

A következő két évben gyorsulást várnak a kutatók: 2014-ben 5,1, 2015-ben 5,9 százalékos növekedésre számítanak. Ez elsősorban az európai gazdaság egyre egészségesebbé válásának lesz köszönhető - az eurózóna 2013 második negyedében kilépett a másfél éves recesszióból.

Robban a mobil

Több "beijesztés" után idén már tényleg nekilódul a ZenithOptimedia szerint a mobil költés: idén a növekedés 37, jövőre 31 százalékát adja majd.

Ehhez több piaci folyamat is hozzájárul, melyek közül a legnyilvánvalóbbak az okostelefonok és tabletek további gyors terjedése valamint az új reklámformák hódítása (click-to-call, geolokációs megoldások) és azok standardizálása, a hatékonyságmérés javulása.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!