mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kihirdették a Golden Drum győzteseket
2015-10-19 11:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Y&R lett az év ügynökségi hálózata, a McCann MRM Romania az év ügynöksége, a Vodafone pedig az év márkája.

Az idei Golden Drum-on 53 ezüst, 32 arany, 14 nagydíjat és egy különdíjat adtak át. A Young&Rubican nyerte a Golden Net díjat a legsikeresebb ügynökségi hálózatként. A McCann MRM Romania kapta a Golden Rose-t, mint a legsikeresebb ügynökség. Szintén román lett a legjobb független ügynökség (GMP Advertising), az év márkája díj pedig a Vodafone-é.

Fotó: Golden Drum

A 32 döntős magyar nevezés közül kilenc lett díjazott, köztük a sajtó kategóriában nagydíjas lett a Y&R által készített Clean Water és Climate Change hirdetés, amelyek a LEGO-nak készültek. Ezüstöt kapott a DBB Budapest a Volkswagen Womens day-ért, ahol a szlogent a "Die Auto"-ra cserélték, illetve a Y&R Budapest a Reborn Statues-ért, utóbbit szintén a LEGO-nak készítették.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!