7 TikTok hirdetési tipp a sikeres kreatív gyártáshoz
2021-10-18 09:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A 7 legfontosabb TikTok hirdetés tipp ha kreatívot gyártasz - Az alapok
Átlagosan a TikTok felhasználók majdnem egy órát töltenek aktívan az appot nézegetve. Nem véletlen, hiszen érdekesebbnél érdekesebb videó tartalmat néznek rajta. Ha a célközönséged TikTok felhasználó és videós hirdetésen gondolkozol, akkor jó helyen jársz! Összefoglaltuk a sikeres TikTok hirdetéshez szükséges legfontosabb tippeket.
Kép: beonweb.hu
Top tippek sikeres TikTok hirdetéshez
1 Függőleges videók
Mivel a felhasználók a telefonjukon nézik a tartalmakat, ezért hogy minél természetesebb élményt kapjanak, a tartalmakat függőleges formátumban készítsd.
2 Rövid videók
Hogy a TikTok közönséged a videód végét is lássa érdemes azokat 9 és 15 másodperc között limitálni. Minél hatásosabb és rövidebb, annál jobb!
3 Hatásos kezdés
A felhasználók abban a pillanatban továbbgörgetnek, amikor nem tudnak kapcsolódni egy tartalomhoz. Ezért a cél az, hogy olyan vizuális hatással indíts, ami megragadja a közönséged, hogy ne egyből lapozzanak tovább.
4 Középre igazított tartalom
A logódnak, az instagram oldalad nevének és a CTA gombnak fix helye van a videókon, így ezeket nem is kell külön rászerkeszteni. A videó tartalomnál viszont valóban érdemes, hogy a képernyő közepén legyen a legfontosabb látnivaló.
5 Zene, zene, zene
A felhasználók legnagyobb része hanggal használja az appot. A hirdetéseknek ezért érdemes jó aláfestő zenét is találni, ami ugyanúgy megragadja a figyelmüket és a fülükbe mászik, akárcsak a képi megjelenés.
6 Feliratozz!
Ugyan nagyrészt hanggal nézik a TikTokot a felhasználók, azért van néhány eset, amikor erre nincs lehetőség. Használd ki a rövid leírást vagy feliratozni a videóban. Így biztos nem maradnak le a lényegről, mielőtt továbbgörgetnek.
7 CTA avagy Mit csináljon a közönség?
Mindig legyen előre meghatározott célunk a hirdetéssel. Úgyhogy célszerű CTA gombbal meggyőzni a célközönséget, hogy kattintsanak. Így valóban az fog történni, amiért a hirdetést elindítottad, legyen az feliratkozás, vásárlás vagy app letöltés.
+1
Végül összeszedtünk kiegészítésként néhány specifikációt, amikre figyelj ha elkezdesz TikTok videókat gyártani:
Formátum: mp4, .mov, .mpeg, .avi, .gif
Méret: Maximum 400 MB
Arány: 9:16 vagy 1:1 (álló vagy négyzetes)
- Felbontás: min. 540×960 (ajánlott: 1080×1920), vagy 640×640 (ajánlott: 1080×1080)
Zöld zóna a tartalomhoz 1080×1920 esetén:
- 44 px balról
- 140 px jobbról
- 130 px fentről
- 484 px alulról
Hossz: 0:05-1:00 (ajánlott 0:09-0:15)
A videó mellé megadhatod a kampány létrehozásakor a hirdető profilképét, a szöveget és egy UTM paraméterezett linket valamint a CTA feliratot.
A fenti
legfontosabb formai tippeket betartva garantáltan sikeresebb lesz a hirdetésed TikTok-on. A zene, a felirat, az izgalmas videó mind segítenek abban, hogy a célközönséged észrevegye a hirdetést és elérd vele a célodat. Így pedig maximalizálni tudod a hirdetésre szánt büdzsét, mivel látványos eredményeket érhetsz el!