mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Wall Street Journal egy fiatalabb közönséget céloz meg
2020-09-28 12:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Wall Street Journal az elmúlt néhány hónapban áttekintette a Noted szolgáltatását, amely az Instagrammon megjelenő Wall Street Journal magazinja.

A Noted a havi digitális "hírek és kultúra" magazinjának célközönsége a 18-34 éves korosztály. Szlogenje, a "Neked. Veled. Általad "olyan lendület sugároz, amely vonzza a fiatalabb közönséget a Journalba, és olyan kedvelt lett, hogy már platformonként is közzéteszik.

Néhány korábbi megosztás között szerepeltek többek közt, a "Megjegyzések a világjárványról" és a "Coronavírus videó naplói" című cikkek.

A projektet Dory Carr-Harris, a Journal Fiatal Közönségének szerkesztője és Louise Story, (a napilap hírstratégájának és a CTO-nak) ellenőrzi. A projektet végzők köre hat újságíróból áll, akik közül sokan csatlakoztak a Journalhoz az elmúlt évben - Deborah Acosta, Tyler Blint-Welsh, Alvin Chang, Alex Janin, J.J. McCorvey és Allison Pohle.

Mindegyiküket a Noted Instagram-fiókjában mutattak be. Például itt található egy Blint-Welsh bemutatása is, aki külön kiemeli, a Wall Street Journal egy olcsóbb termékét (RIP, NYT Now). Hiszen,a Journal szolgáltatása előfizetési rendszerrel rendelkezik, viszont így is akad több történet, amelyhez ingyenesen is hozzá lehet férni. Természetesen a Wall Street Journal előfizetésével együtt; Story rámutatott arra is, hogy több mint 200 főiskola és egyetem kínál webhelylicenceket a Journal összes termékéhez, így a Noted-t is. Minden havi kiadásnak tartalmaznia kell egy "fedőtörténetet, amely mindenki számára ingyenes". Számos megjegyzett történet szintén kiemeli a többi folyóiratcikk kiemeléseit és különféle részeit, és ezek a történetek szintén ingyenesek lesznek. De ez nem valamiféle "WSJ Junior" átjáró termék. Idővel nem próbálunk embereket egyik termékről a másikra csábítani. Mindez ugyanazon termékünkben található. "-jelentette ki Louise Story.

A központi riporterek mellett a Noted néhány szabadúszó közreműködőt, valamint más Journal újságírókat is fel fog használni. De a visszajelzések és a történetötletek egyik fő forrása a Noted Advisers, a több mint 7000 fiatal olvasóból álló csoport, akiket meghívnak a tartalom előzetes megtekintésére, valamint lehetőségük lesz egy beszélgetésre is a Noted munkatársaival. A fő közösségi csoport a LinkedIn-en kapott helyet.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!