mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


Betöltés...


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Wall Street Journal egy fiatalabb közönséget céloz meg
2020-09-28 12:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Wall Street Journal az elmúlt néhány hónapban áttekintette a Noted szolgáltatását, amely az Instagrammon megjelenő Wall Street Journal magazinja.

A Noted a havi digitális "hírek és kultúra" magazinjának célközönsége a 18-34 éves korosztály. Szlogenje, a "Neked. Veled. Általad "olyan lendület sugároz, amely vonzza a fiatalabb közönséget a Journalba, és olyan kedvelt lett, hogy már platformonként is közzéteszik.

Néhány korábbi megosztás között szerepeltek többek közt, a "Megjegyzések a világjárványról" és a "Coronavírus videó naplói" című cikkek.

A projektet Dory Carr-Harris, a Journal Fiatal Közönségének szerkesztője és Louise Story, (a napilap hírstratégájának és a CTO-nak) ellenőrzi. A projektet végzők köre hat újságíróból áll, akik közül sokan csatlakoztak a Journalhoz az elmúlt évben - Deborah Acosta, Tyler Blint-Welsh, Alvin Chang, Alex Janin, J.J. McCorvey és Allison Pohle.

Mindegyiküket a Noted Instagram-fiókjában mutattak be. Például itt található egy Blint-Welsh bemutatása is, aki külön kiemeli, a Wall Street Journal egy olcsóbb termékét (RIP, NYT Now). Hiszen,a Journal szolgáltatása előfizetési rendszerrel rendelkezik, viszont így is akad több történet, amelyhez ingyenesen is hozzá lehet férni. Természetesen a Wall Street Journal előfizetésével együtt; Story rámutatott arra is, hogy több mint 200 főiskola és egyetem kínál webhelylicenceket a Journal összes termékéhez, így a Noted-t is. Minden havi kiadásnak tartalmaznia kell egy "fedőtörténetet, amely mindenki számára ingyenes". Számos megjegyzett történet szintén kiemeli a többi folyóiratcikk kiemeléseit és különféle részeit, és ezek a történetek szintén ingyenesek lesznek. De ez nem valamiféle "WSJ Junior" átjáró termék. Idővel nem próbálunk embereket egyik termékről a másikra csábítani. Mindez ugyanazon termékünkben található. "-jelentette ki Louise Story.

A központi riporterek mellett a Noted néhány szabadúszó közreműködőt, valamint más Journal újságírókat is fel fog használni. De a visszajelzések és a történetötletek egyik fő forrása a Noted Advisers, a több mint 7000 fiatal olvasóból álló csoport, akiket meghívnak a tartalom előzetes megtekintésére, valamint lehetőségük lesz egy beszélgetésre is a Noted munkatársaival. A fő közösségi csoport a LinkedIn-en kapott helyet.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!